|
Post by AngelofDestiny on Aug 8, 2003 15:06:27 GMT -5
kort maar krachtige spreuk....om je emoties in een spreuk te brengen, Vergeet alleen niet dat je zonder de juiste middelen geen kans op slagen heb...:
Vanuit de liefde in mijn hart, stuur ik liefde naar de wereld...
|
|
|
Post by charmedrulezzz on Aug 9, 2003 6:41:01 GMT -5
wel leuke spreuk maar het was nietde bedoeling dat je voor elke spreuk een nieuwe topic aanmaakt ok?? gewoon neerzetten bij charming spreuken!
|
|
|
Post by AngelofDestiny on Aug 9, 2003 13:48:16 GMT -5
excuse me... maar kan moeilijk bij de uitleg neerzetten toch?? en misschien is het ook wel leuk om van elke spreuk een nieuw topic aan te maken, zodat mensen die hem gedaan hebben naar aanleiding van hier, even hier vertellen of het gelukt is of niet....tenminste...zou ik leuk vinden en andere denk ook wel....
|
|
|
Post by charmedrulezzz on Aug 10, 2003 4:30:20 GMT -5
dat is niet de uitleg hoor dat is om de spreuken neertezetten je mag van mij best een nieuwe topic maken met je spreuk maar zet hem dan ook bij charming spreuken daar in ieder geval als je een topic wil maken zodat ze kunnen zeggen of die gelukt is dan mag dat van mij maar als je telkens je spreuk bij een nieuwe topic zet is dat zo onoverzichtelijk!!
|
|
|
Post by AngelofDestiny on Aug 10, 2003 6:16:31 GMT -5
nou sorry hoor maar het is onoverzichtelijk als je en de spreueken en de reacties allemaal in 1 post ga doen, dan heb je 10 reacties 1 spreuk 5 reacties 1 spreuk, dus mijn mening, en wat ik doe is gewoon een nieuwe topic aanmaken voor een nieuwe spreuk, anders hebben we straks 1 topic en 50 pages, en dat schiet ook voor geen meter op.
dus je kan zeggen wat je wil, maar ik doe het zo, dus je kan ze of verwijderen of sluiten, maar dan maak ik ze opnieuw aan! en bij deze is deze topic gesloten want door jou zijn we al weer veel te ver offtopic gegaan!
CASE CLOSED!
|
|
|
Post by Charming Webmaster on Aug 10, 2003 6:26:00 GMT -5
sorry maar als de webmaster wil ik toch eventje mijn zegje doen in deze affaire.
charmedrulezzz ik wilde even zeggen dat het niet uitmaakt of er een nieuwe topic komt ofnie. Pas als het onoverzichtelijk word dan wil ik er wat van horen! niet in het begin.
en wat jullie beiden betreft ik wil geen gezeur meer horen! jullie zijn allebei hartstikke goed voor het forum en ik wil jullie allebei niet kwijt! dus probeer met elkaar te leven.
|
|
|
Post by charmedrulezzz on Aug 10, 2003 6:43:27 GMT -5
ik kan met haar leven hoormaar ik zeg alleen mein mening mag dat niet dan???
|
|
|
Post by AngelofDestiny on Aug 10, 2003 6:48:10 GMT -5
ik geef ook alleen mijn mening en de topic is gesloten omdat we er te veel offtopic gingen thats all...
|
|
|
Post by charmedrulezzz on Aug 10, 2003 6:49:32 GMT -5
|
|
|
Post by AngelofDestiny on Aug 10, 2003 7:09:56 GMT -5
hehehe uhm nee joh, khou niet van ruzies dus doe maar neit
|
|
|
Post by charmedrulezzz on Aug 10, 2003 7:45:10 GMT -5
ik meende het ook niet hoor! maar toch ruzies moeten niet !!!!
|
|