|
Post by charmedrulezzz on Aug 6, 2003 15:02:28 GMT -5
plaats hier je ZELFbedachte spreuken!Na een maand kiezen Ik en de Webmaster de beste spreuk uit. De beste spreuk krijg je een award!!!als je meerdere awards hebt kun je die inruilen om mod te worden!!
Doe je best!
hier heb je een voorbeeld by the power above and by all things good bring me a love who will always be true
|
|
|
Post by charmedlover on Aug 9, 2003 11:21:09 GMT -5
coole spreuk werkte hij maar echt hier heb je de mijne beetje vaag maar jah
''Whispering winds,serve us well, Take this demon back to hell!!''
leuk he zelf bedacht
|
|
|
Post by charmedrulezzz on Aug 9, 2003 11:34:23 GMT -5
ja echt leuke spreuk knap dat je die zelf hebt bedacht!! en ook nog in het engels
|
|
|
Post by charmedlover on Aug 28, 2003 11:23:29 GMT -5
dank je
ik heb er nog 1 in het nederlands maar hij is vaag
oh,zon verwijder deze demon laat hem niet meer komen laat hem in de hel wonen demon verdwijn en doe niemand meer pijn
raar he ? ? ? ? ?
|
|
|
Post by charmedrulezzz on Aug 28, 2003 11:25:37 GMT -5
ja hij is een beetje raar maar hij is wel knap bedacht het is best moeilijk om een spreuk te bedenken!!!!
|
|
|
Post by whitewitchy on Sept 8, 2003 11:00:37 GMT -5
begin de dag met een dansje begin de dag met een lach want wie lacht vroeg in de morgen die lacht de hele dag ja die lacht de hele dag!!! heeeeeeeel vaaag maarja ;D
|
|
|
Post by charmedrulezzz on Sept 8, 2003 11:13:23 GMT -5
whahaha meer een gedicht voor in je poezie album maar ook leuk vooral omdat ie van jou is:P:P:P:P
|
|
|
Post by whitewitchy on Sept 20, 2003 2:21:42 GMT -5
|
|
|
Post by charmedrulezzz on Sept 20, 2003 3:59:59 GMT -5
ja vond ik ook al:P
|
|
|
Post by whitewitchy on Oct 13, 2003 3:07:20 GMT -5
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen bezit een rijkdom zonder grenzen. Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen. Geluk is liefde, niets anders, wie beminnen kan is gelukkig.
oja wanneer wordt de award uitgerijkt?
|
|
|
Post by charmedrulezzz on Oct 16, 2003 5:08:58 GMT -5
jaja niet zo pushen
die wordt wel 1 keer maar de webmaster heeft het druk en ik heb geen awards!
|
|
|
Post by chrisje on Dec 4, 2004 13:02:31 GMT -5
de meeste spreuken zijn heel leuk en goed verzonnen echte power of three spells ! ik heb er ook eentje in this time and in this hour i call apun an ancient power heare our cry heare it well whe seek apun an halliwell het is een "het is een vind een zuster spreuk"!
|
|
|
Post by chrisje on Dec 31, 2004 11:09:50 GMT -5
ik heb nog 2 spreuken de ene is om verlover vrienden terug te roepen en de ander is om ze te helpen : ;D i need my friends please bring them back, let them now get of mij back, return to me so where togther, make our friendschip last forever. hear my cry, hear it well, ancient powers that here dwell, my sister how must go trow hell, i cast this spell to banish bad luck in the hope our lives wont suck!! ;D
|
|