|
Post by AngelofDestiny on Aug 4, 2003 7:57:46 GMT -5
Oh wat was ze goed he...de B*tch! blijkbaar speelde ze het niet alleen maar was ze het ook, en was dat de reden dat ze de serie uitging...maar achter de waarheid zullen we nooit komen denk ik samen met Holly/Piper was ze mn favoriet, jammer dat ze eruit is....kben nog steeds niet gewend aan Rose/Paige...
|
|
|
Post by charmedrulezzz on Aug 5, 2003 5:12:00 GMT -5
iedereen zegt dat ze eruit is gegaan omdat ze ruzie had met phoebe alyssa dus dat ze op de set met fruit naar elkaar gooide dat zeer daar om is uit gegaan en dat ze daarna alleen nog maar kwaad sprak over de serie!!!! soms heeft alyssa gelijk en is ze echt een uberb*tch maar alyssa is ook niet helemaal aardig hoor wat dat betreft is holly nog het leukst!!
|
|
|
Post by Charming Webmaster on Aug 5, 2003 5:56:01 GMT -5
holly is het gewoonst van allemaal. je lijkt het meest op haar. tenminste de meeste mensen
|
|
|
Post by AngelofDestiny on Aug 5, 2003 6:35:05 GMT -5
holly en shannen zijn int echt al jaren de beste vriendinnen van elkaar he...kvraag me af hoe dat gelopen is dan als ik mezelf moet vergelijken met 1, dan is dat toch idd met holly...
|
|
|
Post by charmedrulezzz on Aug 5, 2003 8:28:07 GMT -5
ja ze zijn al een tijdje goede vriendinnen ik heb gelezen dat als holly en alyssa shannen moesten beschrijven in 1 zin zouden ze zeggen holly: Toffe vriendin alyssa:Vieze b*tch al mijn vriendinnen die ook charmedfan zijn zeggen dat ik op piper lijk ;D ;D ;D ik blij!!!!! ik probeer hun ook lid te laten worden van ditforum alleeen komen ze haast nooit online op msn
|
|
|
Post by whitewitchy on Oct 13, 2003 3:45:44 GMT -5
jammer dat ze er uit is ze was echt vet cool maar je moet niet alle praatjes geloven meestal zijn het rodels
|
|